Wij spraken Hans: Founder Noir Stockholm

De afgelopen twee dagen waren wij in Stockholm voor een stylingsessie van Hans Nilsson in Stockholm en spraken we hem over zijn merk Noir.

Hans Nilsson:

Tijdens de ontwikkeling van het merk Noir Stockholm waren we op zoek naar de perfecte combinatie van stijl en verzorging. We besloten om geen concessies te doen: niet aan de verzorgende eigenschappen van de producten en ook niet aan de functionaliteit. In ons werk zijn we hartstochtelijke perfectionisten.

We streven er altijd naar om iets anders te doen, iets beters. Iets nieuws. We wilden die filosofie van compromisloze, professionele haarverzorging ook toepassen op de producten die we zelf gebruiken. Doordat we voor de eerste keer zelf producten konden ontwikkelen, kregen we de kans om echt origineel te zijn.

Onze productontwikkelaars hebben meerdere keren aangegeven dat onze ideeën onuitvoerbaar waren, maar omdat we onszelf hadden beloofd niets te lanceren waar we niet compleet tevreden over zijn, hebben we het nooit opgegeven.

We hebben vastgehouden aan onze visie. De ontwikkeling van sommige producten heeft jaren geduurd. Als klein merk heb je de vrijheid om alles op je eigen manier te doen.

Last but not least: in Zweden hebben vrouwen niet heel dik haar en wat ze zeker niet willen is volume verlies. Dus verzorging en volume in 1. Dat was het uitgangspunt.

 

Loop binnen in Het Haartheater en kijk welke Noir producten voor jouw haar het beste zijn!

 

Image result for noir stockholm